Wat is de naam van dit computerspel waarin je een dierenwinkel hebt waarbij je vissen moet verzorgen en verkopen? Het was Windows XP of 98

Een spel waarin je een dierenwinkel hebt. Je begint bij vissen (4 aquaria tegen een muur), die vissen moet je verzorgen en die moeten verkocht worden. Uiteindelijk kan je verder met andere dieren, maar zover nooit gekomen. Waarschijnlijk voor Windows XP of 98.

Extra informatie: het zag er vrij simpel uit, wat normaal was voor spellen van die tijd. De taal weten we ook niet, man dus zowel Engels of Nederlands zijn.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
2.2K

Het beste antwoord

Huisdieren Tycoon (staat bij sommige sites er ook op als Pet Tycoon)
Ik zat hier dus ook al 3 jaar mee aan het zoeken maar ik heb 'm dan vandaag toch eindelijk gevonden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan fish tycoon zijn
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Het was meer dan alleen vissen, het ging echt om een dierenwinkel. Je begon alleen met vissen. Fish Tycoon is het dus helaas niet.