Die gaat nooit uitkomen naar alle waarschijnlijkheid, gezien Rockstar Gamers (makers van de Grand Theft Auto series) heeft aangegeven geen Europese stad aan te doen in haar toekomstige games. Dat komt door de satirische uitingen die de spellen beroemd hebben gemaakt in de afgelopen jaren. Die uittingen kunnen niet in dezelfde vorm gedaan worden buiten de VS.

Indien je op zoek bent naar een spel dat enigszins lijkt op GTA, dat zich afspeelt in Nederland dan kun je je lol op met de volgende titels:

A2 racer II (Davilex, 1998)
Vakantieracer (Davilex, 2000)
A2 racer destruction madness (Davilex, 2005)
Hitman codename 47 (Io Interactive, 2000)

Toegevoegd na 22 uur:
*Bedoel uiteraard Rockstar Games.