Kan ik het spel Cities: Skylines spelen met een HD Graphics 3000 en een Intel Core i3?

Ik wil dit spel graag kopen, maar ik weet niet of dat kan.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
2.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Waarschijnlijk wel. Je kan zelfs mods installeren om het spel soepeler te krijgen https://www.youtube.com/results?search_query=+Cities%3A+Skylines+i3+hd+3000 1ste filmpje laat zien dat het kan
2de geeft uitleg hoe je met mods nog meer kan rommelen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oke, op de website waar ik hem wil kopen staat wel onder het spel: ''Does not support Intel Integrated Graphics Cards" Is dit dan geen probleem?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja en nee. Officieel zeggen ze dat het niet werkt/ondersteund is. In de praktijk echter werkt het wel gewoon. Maar als je nu koopt kan je niet gaan piepen dat het niet vlot loopt en kan je ook geen service verwachten met die hardware en die game. Als je het dus geen probleem vind dat je geen 30fps draait is er weinig aan de hand. Heb je eigenlijk een laptop of desktop? Met een desktop zou je zo een andere videokaart kunnen halen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb een laptop, maar is het heel slecht of kan je het spel fatsoenlijk spelen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zeker niet fatsoenlijk, meer als in, het draait

Antwoorden (1)

Ja, dat kan. Het is het minimum maar niet aanbevolen maar uit ervaring weet ik dat daat niet erg is.

Minimum:
Besturingssysteem: Microsoft Windows XP/Vista/7/8/8.1 (64-bit)
Processor: Intel Core 2 Duo, 3.0GHz or AMD Athlon 64 X2 6400+, 3.2GHz
Geheugen: 4 GB RAM
Grafische kaart: nVIDIA GeForce GTX 260, 512 MB or ATI Radeon HD 5670, 512 MB (Does not support Intel Integrated Graphics Cards)
DirectX: Versie 9.0c
Netwerk: Breedband internetverbinding
Opslagruimte: 4 GB beschikbare ruimte

Aanbevolen:
Besturingssysteem: Microsoft Windows 7/8 (64-bit)
Processor: Intel Core i5-3470, 3.20GHz or AMD FX-6300, 3.5Ghz
Geheugen: 6 GB RAM
Grafische kaart: nVIDIA GeForce GTX 660, 2 GB or AMD Radeon HD 7870, 2 GB (Does not support Intel Integrated Graphics Cards)
DirectX: Versie 11
Netwerk: Breedband internetverbinding
Opslagruimte: 4 GB beschikbare ruimte

http://store.steampowered.com/app/255710/Cities_Skylines/

Dit zijn de specificaties en de link waar ik het gevonden heb. Via steam vind je ook specificaties van andere spellen!