wanneer ben je verslaafd aan minecraft?

hoeveel uur per week bedoel ik dan

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
4.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je vaker speelt dan je eigenlijk van plan was, of niet kunt stoppen zit je zeker richting verslaving. En dat jij het jezelf al afvraagt is ook al een beetje een teken.

Antwoorden (4)

Als je niet maar kan stoppen en als je daardoor bijvoorbeeld anderen of jezelf verwaarloost ben je verslaafd.

Toegevoegd na 31 seconden:
Het aantal uren per week dat je Minecraft speelt maakt daarbij niets uit.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je alleen aan minecraft denkt. Sommige mensen die verslaafd zijn aan games eten bij hun computer, vergeten af te spreken met vrienden enzo
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat hangt er heel erg van af hoe oud je bent. Hoe ouder je wordt hoe meer je aan het gamen bent. Je huiswerk mag er niet onder gaan lijden.
Of je game verslaaf bent hangt er niet af van de uren. Soms heb je tijd teveel en heb je niks te doen. Dan ga je gamen dat kan 4 uur per dag zijn. Niet erg. Je bent pas game verslaafd als je vrienden, famillie, werk, school, relaties er onder lijden. Als je nergens meer plezier van krijgt behalve minecraft spelen.
Verslaving is een groot woord.

Ouders bepalen hoeveel een kind mag spelen. Als een kind verfslaaf is aan gamen in het de schuld van de ouders. Behalve natuurlijk wanneer iemand verslaafd wordt als hij/zij op zichzelf woont.

Om deze vraag te beantwoorden heb ik meer informatie nodig.
Veel succes nog
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
al je het 2 a 3 uur per dag doet