Inloggen in minecraft lukt niet. Wie weet hoe je dit moet oplossen?

Als ik wil inloggen op mijn minecraft account krijg ik tezien: kan geen verbinding maken met de server. (zie foto)
Wie weet hoe je dit moet oplossen?

Groet Elias.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
9.8K

Antwoorden (1)

Goedemorgen Elias,

Je hebt deze vraag een week geleden gesteld dus ik hoop voor je dat het inloggen al lukt. Als dit niet het geval is moet je eens kijken of je wel kunt inloggen op de site van Mojang (www.mojang.com). Als je hier een error krijgt met inloggen, dan denk ik dat je misschien een keer geprobeerd hebt om met een premium Minecraft account te spelen via McLeaks.com als dit het geval is, dan heb je ook ergens een bestandje op je PC staan van McLeaks waarmee je met de Mojang server of met de McLeaks server kan verbinden. Als je dat bestand dan opent dan moet je op de Mojang knop klikken en als het goed is moet het inloggen dan weer werken. Als je wel McLeaks gebruikt heb maar je hebt het bestand niet meer of je kunt het niet meer vinden, dan moet je naar de site gaan en het weer opnieuw downloaden en dan de voorgaande stappen uitvoeren. DOE DIT ALLEEN ALS JE MCLEAKS EEN KEER GEBRUIKT HEB, ANDERS ZAL HET FOUT GAAN! (ik spreek hier namelijk uit ervaring...)