Minecraft skin gedurped hoe los ik dit op?

Ik had ooit de hacked client van minecraft (matix) en daar deed ik een keer skinderp waardoor de overlay (de laag van je skin voor bijv. Een bril of jas) van je skin raar gaat doen nu kan ik de overlay van mijn skin helemaal niet meer terug krijgen. Ik heb ook geprobeerd een nieuwe skin te maken naar daar ontbreekt ook overlay. Hoe krijg ik het terug

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (1)

Vanaf 1.8 en daarboven zit er in de options een nieuwe knop, namelijk skin customizer(of iets in die trand). Deze zit rond het midden links. Als je nu daarop klikt en dan alles op show/yes zet, zou hij als het goed is weer je overlay moeten weergeven. Werkt dit niet, probeer de hacked client opnieuw te gebruiken en weer even de skinderp aan en uit te zetten. Werkt het nog steeds niet, dan weet ik het ook niet meer, dus dan zou ik even Mojang een mailtje sturen.