Welk spel is leuker (voor de ps2), Fifa 2006, Fifa 2008 of Fifa 2009?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (6)

Fifa 98 is wat mij betreft nog steeds onovertrefbaar, met zijn geniale menumuziek, helderziende keepers, een knopje voor zware overtredingen en zaalvoetbal... Maar goed, als ik zou moeten kiezen zou ik gaan voor Fifa 2009.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De beruchte Q-knop; elke keer dat dat lukte zonder een kaart te halen was je het mannetje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaaa! Fifa 98! Waanzinnig spel! Brengt weer een jeugdsentiment naar boven! +1
Ik zou gewoon voor Fifa 2009 gaan,

Voor prijs hoef je geen oudere game te pakken en ikzelf vind de Fifa reeks toch per jaar wat beter worden. De Graphics worden wat beter en het is natuurlijk leuker om met spelers te spelen die op het moment nog spelen i.p.v. spelers van 5 jaar geleden :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een vriend van me koopt elk jaar de nieuwe fifa, en vind dat het elk jaar beter word. zelf vind ik dat het niet zo verschild, maar er zitten natuurlijk wat nieuwere dingetjes aan. dus ik zou voor 2009 gaan, maar het is ook echt een aanrader om eens het oudste fifa spel te kopen, dat is ook echt heel erg leuk.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is een eigen mening.
een vriend van mijn vind 2009
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou voor Fifa 2009 gaan. Elk jaar wordt de gameplay van deze serie weer iets beter. Ik heb zelf alle Fifa spellen vanaf 1998 helemaal grijs gespeeld.

Een nieuwtje in Fifa 2009 is bijvoorbeeld het "Jostle" systeem, de duels om de bal zijn dan een stuk realistischer.

Qua prijs maakt het ook niet zo heel erg veel uit. Ik zou in ieder geval voor de nieuwste versie gaan omdat daar ook meer recente transfers in zijn verwerkt en ook de competitie is meer zoals hij is.

Veel speelplezier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk vind ik 2009 of 2008, ze zijn bijna letterlijk hetzelfde. Ik heb ze beide gespeelt en 2008 vind ik iets fijner spelen maar 2009 is weer nieuwer.