Hoe moet het teamformulieren op fifa 17 ?

Hallo, ik heb een tijdje fifa 17 en alles doet het prima maar nou heb ik een eigen speler gemaakt en met ajax de opstelling etc anders gemaakt naar mijn keus.

Ik heb een teamformulier gemaakt en alles is zoals er staat.
Wanneer ik een wedstrijd online of gewoon tegen de pc begin kan ik nergens de wijzigingen zien en is het team gewoon standaard zoals het hoort.
En ik kan dan ook niks vinden waar het staat.
Hoe kan je zorgen dat je bewerkte team ook daadwerkelijk veranderd ?

Bvd

7 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Om het teamformulier in FIFA 17 te veranderen, moet je naar het teamoverzicht gaan. Daar kun je de spelers verplaatsen, verwijderen of toevoegen. Je kunt ook de opstelling aanpassen en de tactiek wijzigen.
Bronnen:
2 maanden geleden