Hoe werkt automatisch verouderen bij de sims 4?

Je kunt bij de sims 4 bij gameplay kiezen om automatisch verouderen uit te zetten.

Maar wat bedoelen ze precies met 'gespeelde sims' en 'ongespeelde sims'

Stel ik heb een familie waarvan de zoon het huis uitgaat en ik speel verder met die zoon, worden zijn ouders dan ouder?

En maakt het uit in welk wereld je speelt? (OASIS SPRINGS / NEWCREST)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
6.4K

Antwoorden (1)

Ongespeelde sims zijn sims die je op dat moment niet kan besturen. Dus als de zoon uit huis gaat en jij besluit met hem alleen verder te spelen, worden de ouders ongespeelde sims. Als je automatisch verouderen aan hebt staan, worden zijn ouders dus ouder. Kan zo maar ineens zijn dat je een keer langsgaat en dat ze allebei grijs zijn. Heb zelf wel eens gehad dat er iemand was overleden. Stond er ineens een grafsteen in de tuin :p