Hoe kan ik mijn PS4 games opbergen?

Ik heb mijn PlayStation 4 games in een kastje liggen van mijn bureau, maar ik wil ze uitstallen zodat ik ze kan zien en makkelijk kan pakken, iemand suggesties voor hoe ik ze het beste kan plaatsen in het zich?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
4.4K

Antwoorden (2)

In Blu-ray/DVD-kasten aan de muur. Voorbeelden worden hier gegeven:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=122781.0
In principe werken muurplanken, die je zelf op juiste hoogte van elkaar hangt, ook.
Blu-ray/DVD-hoezen heeft dezelfde hoogtemaat als PS4-gamehoezen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Is er ook iets dat niet perse aan de muur hoeft?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja een kast, maar die zet je meestal tegen de muur. En dit voor op een bureau https://www.bol.com/nl/p/hama-04751135-puzzle-cd-rek-zilver/1003004012400122/?Referrer=ADVNLGOO002042-G-35679826486-S-273977865732-1003004012400122
Heb ze zelf in 2 cdkasten staan. Gaat de hoogte in en ziet er goed uit. Bij de kasten die ik heb kun je zelf de hoogte van elk plankje bepalen. Handig als je bv ook ps vita games hebt die een stuk kleiner zijn dan ps4 games.