Zijn er plannen om een nieuw spel te lanceren voor ps4?

Mijn zoon is uitgekeken op zijn Disney Infinity spel en alles wat erbij hoort. Hij wil nu lego dimensions.
Maar zijn er plannen dat er komende tijd weer wat nieuws komt op datzelfde gebied?
Anders wil hij dat straks weer hebben en dan kan hij misschien beter even wachten en sparen voor het nieuwste

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Op korte termijn komen deze spellen uit: Dishonored 2, Watch Dogs 2, Final Fantasy 15, Steep, Gravity Rush 2, The Last Guardian, Resident Evil 7: Biohazard.

Zie hier voor de hele lijst:
http://www.gamesradar.com/upcoming-ps4-games/

Er valt dus nog heel wat te sparen...

Toegevoegd na 47 minuten:
Pas uitgekomen: Skylanders: Imaginators. Te vergelijken met Lego Dimensions. Er komt elk jaar een dergelijk spel uit.
http://metro.co.uk/2016/10/31/skylanders-imaginators-review-toying-with-your-money-6224384/
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik wilde ook zoiets zeggen, maar ik denk dat de vraagster specifiek Skylander-achtige games bedoelt. Dus video game+actionfigure combi spellen.
SimonV
7 jaar geleden
@MrTomaat
Bedankt, ik heb het antwoord aangevuld.