hoe vind ik mijn ideale gaminglaptop??

Ik zou graag een laptop willen kopen. Ik zou er graag de sims 4 op willen spelen maar dit is dan ook het enige spel dat ik daarop wil spelen dus om daarom een zeer dure gaminglaptop te kopen heeft geen zin. nu is het zo dat de sims een redelijk zwaar spel is dus deze laptop moet veel aankunnen. Kennen jullie een laptop die een zwaar spel aankan maar toch niet te veel kost??

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik zou als ik jou was naar een kijken met een i5 processor en een 960m videokaart
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.laptopshop.nl/product/719870/msi-gl62-6qf-635nl.html?ref=262282&label=16354-AGI-18283613424-ASI-172362223944-719870&gclid=CNWV2JecsM4CFZCdGwodma8BYw mischien is dit iets voor je, weet wel dat laptops altijd duurder uitkomen dan desktops

Antwoorden (2)

zoals je hier kunt zien http://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/the-sims-4/12305
is de sims 4 geen krachtige spel

met een i5 en 6 gb ram NVIDIA GeForce GTX 650 of meer moet je het makkelijk aan kunnen ik speelde de sims 4 makkelijk op een i3 met 6 gb ram
nu heb ik inmiddels een i7 met 8 gb ram en een nvidia geforce gtx 960m
en is het heel makkelijk

http://www.laptopshop.nl/product/716589/acer-aspire-e5-774g-59x7.html

dit is een laptop die games als sims 4 makkelijk aan moet kunnen aangezien
het geen online game is

http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GT-650M-vs-GeForce-940MX

zoals je kan zien is de videokaart beter dan een aangerade

https://www.coolblue.nl/zoeken?categorie=2233&toon-alleen-leverbaar=ja&eigenschap%3A71003=20400,20410&eigenschap%3A7=8000000000&eigenschap%3A6186=11762&query=laptop&sortering=relevantie

hier kan je zelf nog ff kijken wat voor jou het beste is
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit zijn de eisen voor je laptop/pc wil je de Sims 4 spelen:

- Internetverbinding
- Besturingssysteem: vanaf windows XP
- Processor: 1.8 ghz intel core 2 Duo / AMD Athlon 64 dual-core (of gelijkwaardig)
- Werkgeheugen: minimaal 2 GB RAM
- Videokaart: 128 MB aan video RAM en ondersteuning voor Pixel Shader 2.0 , ondersteunde kaarten : NVIDIA GeForce6600 of beter, ATI Radeon X1300 of beter, Intel GMAX4500 of beter.

Ik zou een laptop adviseren met een i3 of i5 processor (ligt aan je budget, i5 is wel beter), zeker 4gb RAM (misschien 6 of 8, maar is niet perse nodig), en een NVIDIA GeForce videokaart vanaf de 700Mseries zou je ruim voldoende aan moeten hebben. Het is de moeite om te investeren in een goede videokaart.

Je bent zeker wel €500+ kwijt voor zo'n laptop.

Ik speel zelf ook regelmatig de Sims 4, ik heb zelf een zelf samengestelde game PC dus niet echt te vergelijken, maar wat ik wil zeggen is dat de Sims 4 niet te vergelijken is met de Sims 3 qua zwaarheid van het spel. Sims 4 is echt veel soepeler, Sims 3 was een erg zwaar spel..

Ik hoop dat je er wat aan hebt, succes :)!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
bedankt voor de info ik zal een kijken wat het beste is grts mmmmmmmmmm2000