Ik heb een game pc, maar ik wel de nieuwer games aankunnen, wat moet ik aanpassen?

Ik wil de nieuwere spellen aankunnen zoals, GTA V, Fallout 4, Watch_Dog. Mijn spec van mijn pc staan in de bijlage, en ik wil weten wat ik moeten upgraden zoals videokaart, processor.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Die PC moet toch in staat zijn om de genoemde games prima aan te kunnen, zij het misschien niet op de allerhoogste grafische kwaliteit. Als je per sé iets wilt upgraden en het gaat je om gamen dan zou ik de videokaart doen, maar eerlijk gezegd (tenzij je geld over hebt) zou ik gewoon lekker nog even doorrollen met deze PC tot je games tegenkomt die je écht niet meer aankunt, en dan pas upgraden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oké, en als ik in de toekomst mijn pc wilt upgraden. Welke videokaart zou je mij dan aanraden?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat hangt ervan af wat op dat moment de prijzen zijn, wat jouw budget is en welke videokaarten er beschikbaar zijn.
Reddie
7 jaar geleden
@SadBunny. plus.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
https://tweakers.net/categorie/49/videokaarten/producten/#filter:q1bKL0pJLXLLTM1JUbJSKijKzCpW0oEIBucXlQDFEouT4SIFqcmeQHW6hjpKBYnpqcGZValKVoYGBjogncmpvpl5SlZATjFQnVtmTklqUbGSVbWSkRGILEvMUbKKVrIwMbVUiq2trQUA Als de prijs je bevalt een 970 http://www.guru3d.com/articles_pages/nvidia_geforce_gtx_1070_review,19.html De 1070 is nog erg prijzig in mijn ogen de 1080 niet eens grappig meer,
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Met deze online tool kan je zien of jij de door jouw genoemde spellen kan draaien. http://www.systemrequirementslab.com/cyri Bronnen:
- http://www.systemrequirementslab.com/cyri

Antwoorden (2)

de Videokaart is altijd het belangrijkste voor Gaming. verder ziet het er goed uit. je kan altijd wel even kijken bij taakbeheer (Ctrl+ALT+Delete) om te kijken of er genoeg werkgeheugen is om iets te laten draaien maar 8 gig ziet er aardig goed uit.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt, ik ga wel is een keer doen!
ik zou er een nvdia geforce gtx 960 in gooien
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik gooi er een GTX 970 in :-)