kan mijn pc gta aan?

mijn pc specificaties zijn:
NVIDIA Geforce 315
8 GB RAM
64 bit
AMD Athlon II X4 630 processor 2.80 GHz
windows 7 Home Premium Service Pack 1

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarschijnlijk is je videokaart te zwak om het aan te kunnen. Met de rest zou je in ieder geval op minimum moeten kunne spelen.
Ik zie trouwens wel een filmpje van iemand die het met een 315M kan (laptopversie denk ik). Dus wie weet is het wel mogelijk. Maar mooi beeld krijg je er niet echt mee.
https://www.youtube.com/watch?v=GDJt0Wyj32U

Antwoorden (1)

Ik denk dat de GPU (grafische kaart) het niet aankan.
Ik zou gta5 kopen op steam en testen of je pc het aankan, als je pc het niet aankan kun je de game refunden of een betere grafische kaart kopen.