wat is de beste instelling (low/medium/high/ultra) met deze specs om gtav te spelen?

En in welke
Processor: AMD Vishera FX8320
Ram: 12gb ddr3 pc3-12800
Videokaart: Asus turbo gtx 960 4gb oc

Toegevoegd na 1 minuut:
En daarme de hoogste fps rate te behalen.

"En in welke" is een fout

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gewoon zo hoog mogelijk beginnen en dan afzakken tot je een acceptabel niveau hebt. De een wil meer frames, de ander meer grafische kwaliteit...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De meeste fps behaal je altijd op de laagste instellingen, maar als ik naar de specs van jouw computer kijk denk ik dat je dan weinig verschil met een een hogere instelling zal merken, omdat jouw computer best wel krachtig is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
"En daarme de hoogste fps rate te behalen." Laagst beginnen kijken of je 60FPS haalt (dat is het hoogste wat 99% van de sechermen weer kan geven). Dan kijken of je hoger kan zonder dat je onder 60FPS dipt. 60FPS constant is wat je wil halen. Ik doe dat door ook Vsync in te schakelen, dat voorkomt tearing en lockt framerate op een vaste waarde. Je kan FRAPS gebruiken om framerate te testen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Refresh rate kan je ook locken op 60. Alles daarboven is onnodig als je geen 120/144hz scherm hebt.

Antwoorden (1)

Volgens verschillende 'Can I run it?' applicaties en sites is het normaal gezien geen probleem om alle settings op 'HIGH' (bij 1920 x 1080) of iets in die orde te zetten. Waarschijnlijk zal 'EXTREME' er voor zorgen dat je FPS-rate zal zakken.
Ik zet bij de links een betrouwbaar 'Can I run it?' report voor jou.
Je kan ook steeds zelf je PC checken door van 'www.systemrequirementslab.com', de gratis applicatie te installeren en te kijken of jouw PC 'HIGH' kan nemen om een stabiele FPS-rate te hebben.
*Tip/sidenote: Jouw CPU is je zwakste onderdeel van je PC. Als het toch niet zou lukken op 'High' is het waarschijnlijk daardoor. (Al is het een supersterke CPU).

--Het kan toch zijn dat je niet op 'HIGH' kan spelen door de harde schijf die je hebt of andere hardware.--

Veel succes met het configureren van de settings!!