Kan ik een seriecode van sims3 een 2e keer gebruiken op origin?

Hai, ik heb sims3 en maar mijn cd's zijn 2e hands ik wilde op origin mijn productcode inwisselen maar dan zegt hij: Deze code is al in gebruik.
Mijn vraag is dus kan ik toch nog op een manier mijn codes inwisselen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.4K

Antwoorden (2)

Helaas kan dit niet.

De seriecode die bij deze software wordt geleverd, wordt tijdens de verificatie gecontroleerd. Verificatie is beperkt tot één Origin-account per seriecode. Deze software is daarom niet overdraagbaar.

Enigste oplossing zou kunnen zijn om op zijn Origin account The Sims 3 te spelen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Helaas is dit niet mogelijk je kunt een code van origin, steam etc maar een keer gebruiken