Ik wil een game monitor kopen voor me ps4 maar die monitor heeft geen speakers , maar ik heb wel een headset als ik die dan aansluit hebik dan geluid?

Ik wil een game monitor kopen voor me playstation 4 alleen die monitor heeft geen speakers dus dan heb ik geen geluid maar ik heb wel een headset als ik die headset dan aansluit heb ik dan wel geluid of moet ik er dan speakers bij kopen? ( ik speel vooral black ops 3)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.9K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je zegt dat je een headset hebt. Werkt je headset nu ook op de PS4? Komt dan alle geluid via de headset? Als dat zo is, is je vraag al beantwoord.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja ik heb een headset die ik aansluit op me ps4 CONTROLLER en dan krijg ik geluid. :)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nou dan komt alles goed. Immers je zou nu ook bij wijze van, de speakers uit de tv kunnen slopen en dan heb je ook nog steeds geluid.

Antwoorden (2)

Er zijn inderdaad wel monitoren met ingebouwde speakers, maar die geven meestal geluid van twijfelachtige kwaliteit.
Normaal gesproken heb je naast je monitor een paar losse speakertjes staan.
Een goed alternatief is daarvoor jouw headset, maar het mooiste geluid krijg je toch uit een goede speaker-set.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je mist volledig de vraag. De vrager wil een monitor gebruiken bij zijn PS4.
Ja, dan moet je even je headset in je controller pluggen!