Mijn Rollecoaster sluit zich vaak ineens af en ik kan geen park meer opslaan hoe kan dit?

Sinds een tijdje speel ik weer Rollecoaster the Coan 2 blijft leuk :)
Alleen regelmatig komt er een foutmelding en sluit ie m af zonder dat je het park kunt opslaan dat is wel jammer ben je net zo leuk bezig
Soms gebeurd het helemaal niet Soms al bij het opstarten en soms bij het afsluiten zonder opslaan want dat gaat niet En heel af en toe lukt opslaan wel maar het openen van het opgeslagen park lukt niet dus dan is Opslaan zinloos ,, Wie weet wat er aan de hand is ? ik vind dat wel jammer zo doe je eigenlijk een spel voor niets en dat is zonde als alles goed is zien jullie een foto die ik bijvoegde van de foutmelding

Picture for question
8 jaar geleden
in: Games
2.2K

Het beste antwoord

Hi Molenaar,

Dit lijkt op een bekend Compatability probleem, omdat veel mensen nu op Windows 8 of Windows 10 zitten. Hiervoor zul je een instelling moeten wijzigen en dan lijkt het probleem verholpen te zijn.

Ga naar de installatiemap en zoek de toepassing RC2.exe. Rechtermuisklik op RC2.exe, waarna je kunt kiezen voor compatibiliteitsprobleem oplossen (Compatability). Klik hierop en volg de stappen ;)

Dit zou moeten werken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Pad naar installatiemap:
C:/ProgramFiles/Atari/Rollercoaster Tycoon 2/
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
die toevoeging klopt alleen als je het spel in de standaard map laat installeren, wat niet iedereen doet.