Kan ik call of duty black ops 2 spelen op Windows 10?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een (goed)spel is zelden afhankelijk van de Windowsversie. Als het op 7 draait, draait het 99% van de tijd op 8 en 10.

Antwoorden (2)

Als je pc krachtig genoeg is dan wel. Moet geen probleem zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja het ging mij alleen om de Windows want ik dacht dat je het niet kon spelen op Windows 10 mijn pc is wel krachtig genoeg
Als je PC minimaal deze benodigdheden heeft kun je het spelen:

Operating System: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit
Processor: Intel Core i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom™ II X4 810 @ 2.60 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 470 @ 1GB / Radeon HD 6970 @ 1GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Sound Card: DirectX Compatible

Mvg,
Safiers