hoe sluit ik mijn ps4 aan op een monitor??

moet ik mijn ps4 gewoon aansluiten met de hdmi kabel, als ik dit doe moet ik dan ook nog een instelling veranderen of doet de monitor dat zelf?

dan heb ik nog een vraag om de monitor te gebruiken met mijn ps4 heb ik dan ook nog een computer zelf nodig of hoefd dit niet?

avast bedankt
Wessel Boelens

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
9.6K

Antwoorden (1)

Als jouw monitor HDMI aansluiting heeft, dan sluit je gewoon de kabel aan (en de stroomkabel van de monitor) en klaar.
PS4 aan, monitor aanzetten en je kunt spelen. Je hebt verder geen pc nodig.

Het kan wel zijn dan je even op source/input knopje op je monitor moet drukken, als deze meerdere aansluitmogelijkheden heeft.
Ritsuka
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dankje ik ga het proberen!!!!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
enig idee of je dit ook op een laptop kunt doen?
Ritsuka
8 jaar geleden
geen idee, ik heb geen laptop.