ik weet mijn origin beveiligingscode niet meer wat kan ik daar aan doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beveiligingscode van ...
Amadea
8 jaar geleden
van Origin, zoals in de vraag staat @Amicitia.

Het beste antwoord

Beveiligingcode? Bedoel je wachtwoord?

Bij het inlogscherm kan je aangeven dat je je wachtwoord kwijt bent, en op laten sturen naar het e-mailadres wat je gebruikt hebt voor registratie.

Of bedoel je zo'n code die je moet invoeren als je met een ander IP of PC inlogt? Die staat in je e-mail.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Thx
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ook op origin (het pc/mac programma) en dan ga je naar mijn games en klik je op je game en daar staat je code