Zou mijn laptop de ASUS N551JB-CN021H Assasins Creed Unity of Sindicate aankunnen?

http://tweakers.net/pricewatch/443226/asus-n551jb-cn021h.html

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Ik zou deze website gebruiken (http://www.systemrequirementslab.com/cyri) om te kijken of je laptop dit spel aan kan. Eerst zoek je naar de game, dan druk je op "Can I run it" en dan kun je op 2 manieren kijken of je het kan spelen. Of wel gebruik je je eigen computerkennis en bekijk je de systeemvereisten, of anders download je een simpel programma (Geen Java nodig) en dan onderzoekt het programma of je het spel kunt spelen.

Mvg, PlayStoreBob

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb nu in bijlage 2 afbeeldingen toegevoegd. Eerst scant die je hardware en dan keert ie terug naar je browser. In dit geval kan ik het spel niet spelen vanwege een slechte videokaart. Er is in dit geval een kleine fout ingeslopen want mijn Intel Core i7 processor zou wel moeten voldoen, maar in 99% van de gevallen kun je daar zien of je het spel kan spelen of niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zou zeggen van niet, zo wel, dan op de laagste resolutie met max 30fps (net speelbaar dus).
Je laptop heeft een 'prima' processor, voor zover dat voor laptops geldt, maar de grafische kaart is gewoon niet goed (zeker voor gamen). Ik zou hiervoor toch minstens een 960M aanraden om het goed speelbaar te krijgen.