minecraft in 1 wereld splelen op 1 account op 2 verschillende computers lukt niet, wat kan ik daar tegen doen?

ik speel minecraft op 2 verschillende computers (oude mac mini en een nieuwe macbook pro) op 1 account, ik maak op 1 computer een wereld, en dan zie ik hem niet op de andere computer. Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.2K

Het beste antwoord

Dat komt omdat die de wereld op je computer opslaat en dat gaat niet via het internet. Een oplossing zou kunnen zijn dat je de wereld steeds met google drive of dropbox opslaat en weer laad.
De wereld staat normaal gesproken in: C:\Users\username\AppData\Roaming\.minecraft\saves
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Thanks, ik zal het proberen!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Wertos weet je het zeker dat het in die folder staat angezien 1Kraaiman op een OSX speelt..