Blijven mijn wereld gespaard als ik de app van Minecraft PE erwijder?

Ik heb ooit Minecraft PE verwijderd, maar toen ik het terug downloade, waren mijn werelden gespaard. Is dit toeval of blijven ze altijd gespaard als je Minecraft PE verwijderd?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je hebt volgens mij alleen de Launcher van minecraft verwijdert. Als je die verwijdert heb je speciaal verborgen mapje dat alles daar saved. Het is dus geen toeval nee.

Het beste antwoord

Dit is geen toeval, net zoals dat je niet opnieuw hoeft te betalen. Je werelden worden aan je iOS account gekoppeld
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik miet zeggen dat ik het een keer heb gedaan en ze kwamen niet terug! Volgens mij hangt het er vanaf of je ze ook uit Gamecenter verwijdert.