hoe kan ik dyinglight spelen via STEAM met een huisgenoot via LAN zonder internet?

ik wil graag met mij broertje dit spel spelen alleen waar ik nu een tijdje ben hebben we geen internet alleen kan ik dan wel via een lan verbinden we hebben al het een en ander geprobeerd alleen het lukt ons niet wij spelen het via steam wij loggen in en klikken op (speel offline) dan gaan we naar dying light en gaan we naar opties en dan naar online dan zetten wij het op lan alleen we kunnen elkaar dan nog steeds niet joinen we hebben wel een router en zijn er wel alle bij op verbonden

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dat werkt dus op een 1 of andere manier niet of ik heb iets fout gedaan alleen ik zie hem wel bij mij netwerk alleen als ik bij servers vernieuwd staat mijn sessie er niet bij hem
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
https://www.reddit.com/r/Piracy/comments/2vbzs6/dying_light_reloaded_coop_via_lan/ Daar gebruiken sommige Hamachi

Antwoorden (1)

Ja, dat kan als je vriendje op hetzelfde adres zit. Gewoon beide computers aansluiten op een routertje en je hebt een LAN waarover je (uitsluitend met elkaar natuurlijk, niet met de buitenwereld) kunt spelen. Nog goedkoper is een nulmodem, dat is een internetkabel die twee aders "getwist" heeft. Nulmodem kabel in de internet ingang steken van beide computers en jezelf via instellingen een IP adres toekennen en je kunt spelen.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ps. Nulmodem werkt uitsluitend met twee computers, met een router kun je meer vrienden uitnodigen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dat werkt dus op een 1 of andere manier niet of ik heb iets fout gedaan alleen ik zie hem wel bij mij netwerk alleen als ik bij servers vernieuwd staat mijn sessie er niet bij hem
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dan zit er iets fout in je netwerkinstellingen op 1 van beide computers of router. Het eenvoudigst is als je DHCP op de router AAN zet, dan zorgt de router voor toekennen IP-adressen. Kijk op beide computers welk IP-adres je hebt gekregen, dat kan door een DOS Opdrachtprompt te openen via START>Alle programma's>Bureauaccescoires>Opdrachtprompt.
Toets achter de prompt in: ipconfig en toets [ENTER]. IPconfig laat je het eigen IP-adres zien.
Toets nu achter de prompt in: ping [IP-adres van de andere computer] en toets [ENTER]. Krijg je antwoord, dan is er een verbinding mogelijk, zo niet dan is er iets mis met de instellingen.
Je kunt ook je router pingen, toets achter de prompt in:
ping [IP-Adres router] [ENTER]. Het IP-adres van de router is vermoedelijk 192.168.1.1 Krijg je antwoord, dan heb je verbinding met de router, zo niet dan is er iets mis met de netwerkinstellingen. Router configuratie en netwerkconfiguratie op computers kan best een beetje lastig zijn, vooral als je er weinig vanaf weet. Als je er niet uitkomt moet je misschien je vader of een handig vriendje vragen je te helpen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heel erg bedankt! ik ga morgen naar mijn broertje dan zal ik het proberen !
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En? Is het gelukt?