Zijn pokemon vegetarisch?

De mensen in pokemon en de pokemon zelf gaan wel eens eten. Ik vraag mij alleen af wat ze precies eten. Volgens het spel sterft een pokemon nooit, dus zou het mij nogal cru lijken als de mensen en pokemon daar alsnog vlees zouden eten. Op plaatjes zie je echter soms wel eten wat op vlees lijkt.

Wat denken jullie? Zouden de mensen daar vegetarisch zijn, of zouden zij gewoon pokemon eten?

Ik las dat sommige mensen dachten dat er misschien boerderijen zijn waar bijv. Tauros en Milktank worden gefokt zoals in onze wereld. Maar die pokemon hebben toch kracht om zich te verdedigen en om aan te vallen, dan zouden ze toch zo kunnen ontsnappen? Het lijkt mij gewoon vreemd dat een pokemon zichzelf vrijwillig laat oppeuzelen...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
2.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sstt heb een geheimpje.......ze zijn niet echt............niet verder vertellen he?
itsme
14 jaar geleden
Naatje weet er niets van. Ze zijn wel echt, en ze zijn veganist.
En af en toe eten ze aswolkjes.
jc54
14 jaar geleden
En toen kwam een olifant met een heeeeeeele lange snuit,
en die blies het sprookje..........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
the end
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, maar ookal is het niet echt, dan kan je er toch over nadenken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@naatje: aaah, heel die jongen/dat meisje zijn/haar droom in duigen.. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pokemon bestaan echt! lekker voor op de barbecue!

Het beste antwoord

Ik denk dat dit een goed voorbeeld is van iets waar niet goed over nagedacht is. Het ziet er uit als gewoon vlees met groente en rijst/aardappel(puree), maar als je het zou vragen aan een maker, zou die het waarschijnlijk niet weten wat het nou eigenlijk is en gewoon toegeven dat het een beetje vergeten is bij het maken, of hij komt met een excuus dat het inderdaad allemaal soja is in leuke kleurtjes. Misschien is er ergens een soort fanclub ofzo waar je het aan kunt vragen, die zullen vast wel connecties hebben met een van de makers als ze een beetje groot zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

in de pokémon wereld is vis.
gewoon vis, geen pokémon vis.
en ze eten ook heel vaak appels.
en sushi, heel veel sushi.
en soep.
maar ik denk niet dat ze pokémon fokken om op te eten.
want volgens de ash, is een pokémon je beste vriend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pokemon eten alleen virtueel eten en dat is geen vlees, vis, groenten of wat dan ook, in de vorm die wij kennen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De historie van het Pokemon Paradijs:
Ze aten van oudsher Jelly Belly beans en spekjes.
Maar helaas is daar ook de moderne tijd ingetreden, dus die jonge pokemonnetjes zijn nu verslaafd aan taart, ijs, chocola, engelse drop, en vooral schepsnoep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat ze vis eten.
en dat is dus geen vlees