Hoe kan ik zwart scherm als ik overga naar een spel uitzetten?

Als ik een spel speel op ''Full Screen'' krijg ik altijd een zwart scherm voor 5 seconden en dan kan ik weer verder gaan. Maar ik wil dat uitzetten want ik Alt+Tab meestal om dingen te gaan opzoeken of op Skype op te nemen enzo, maar dat duurt dan veelste lang. Iemand enig idee om dat uit te zetten? Of is er geen mogelijkheid?

Toegevoegd na 17 minuten:
Vroeger was dat niet maar nu ineens wel.... Komt dat omdat ik mn computer heb gereset?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
Ritsuka
8 jaar geleden
Ligt gewoon aan de snelheid van je pc denk ik

Antwoorden (2)

Het 'zwarte' scherm dat je ziet wanneer je overgaat van een window naar fullscreen is geen 'optie' , maar een 'pauze' die je computer nodig heeft om het nieuwe scherm te berekenen. Je kunt dat dus ook niet uitzetten. De enige manier om het niet of bijna niet te zien is een snellere computer, die minder tijd nodig heeft om de berekening te maken.
Elke keer wanneer je weer wat anders wilt doen en je dus vanuit je fullscreen weer in een window wilt terugkeren, zal je computer opnieuw gaan rekenen.

Een prettige tussenoplossing -vind ik zelf, ik jheb ook niet altijd de snelste computers tot mijn beschikking - is gewoon in de grootst mogelijke window werken in plaats van in fullscreen, zodat de taakbalk onderin nog wel zichtbaar is en ik makkelijk 'heen en weer kan' . En wie wet heeft er nog iemand een handigere oplossing.

Maar uitzetten is dus geen mogelijkheid, sorry.

Toegevoegd na 1 minuut:
(Inmiddels heb ik trouwens sinds een week ongeveer een nieuwe (tweedehands) computer, en duurt het 'zwarte scherm' ZO kort dat ik het niet eens meer waarneem ; fractie van een seconde.)

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je het vroeger niet had en nu wel op dezelde computer, is hij vermoedelijk trager geworden doordat er teveel rommel op is gekomen. Even een keer goed je harde schijf aanstampen en de boel een beetje bijharken, en dikke kans dat hij weer een stuk vlotter wordt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Reddie
8 jaar geleden
Plus.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Plus? Hij zegt toch dat hij het vroeger niet had, en dan zegt marleen 'sorry maar uitzetten is geen mogelijkheid'... Ik denk overigens dat het meer een schermdingetje is... sommige LCD schermen doen er zo lang over om van de ene refreshrate/resolutie naar de andere te gaan dat ik meer geneigd te denken in die richhting...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het zwarte wachtscherm is geen 'optie' die je per ongeluk aangezet kunt hebben ofzo. Het scherm op de zelfde computer zel ook niet veranderd zijn ?
Uitzetten kan niet, je kan wel het spel op windowed-mode zetten. Ik doe dat zelf bij BF4 omdat het laden lang duurt en dan kan ik ondertussen wat anders doen. Je hebt dan alleen niet de Full-Screen experience zoals normaal, maar echt erg is dat niet.