hoe kan je op minecraft pe inloggen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
3.8K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mij gaat dit automatisch. Via je Game Center op je IPhone/IPad/IPod.

Antwoorden (2)

Op minecraft Pe kan dat niet behalve op een server dan is dat wel nodig dan doe je : /register (wachtwoord) (wachtwoord) en dan /login (wachtwoord).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zodra je minecraft pocket edition koopt/download op je Apple device of Andriod device dan wordt het google account of apple account gekoppeld aan je minecraft waardoor je hem opnieuw op meerdere apparaten kan downloaden zonder een nieuwe aanchaf van de game, maar zowel op Andriod als Apple heb je GameCenter(Apple) en PlayStore(Andriod) hier wordt je Minecraft pocket edition ook aan gekoppeld, maar als je van plan bent de online van minecraft PE te spelen dien je op de meeste online servers in te loggen met een gebruikers naam en wachtwoord die je vervolgens in de chat in een tekstbericht invult.

Toegevoegd na 1 minuut:
De computer versie van minecraft is niet te koppelen aan je pocket edition versie op je tablet/mobiel omdat deze compleet van versie/update verschillen.