Hoe kan je, je gedownloaden spullen in Rollercoaster Tycoon 3 terug vinden?

Hallo Allemaal,

Ik speel al enige tijd RCT 3 en ik ben erachter gekomen dat je spullen kunt downloaden voor je park.
Ik dacht leuk! Dan bouw ik Disney na...
Maar helaas, als ik iets in de map themed zet kan ik het vervolgens niet terugvinden daar... (zie screenshots)
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe het wel zou moeten want ik baal hier enorm van, als ik al die leuke dingen die zie die je nog meer kan...

Alvast voor de gene de tijd nemen voor het lezen en/of beantwoorden van mijn vraag erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
2K

Het beste antwoord

Het kan zijn dat er in je map van je CS nog een map zit waardoor hij dus niet bij je gedownloade spullen kan. Open de map "DisneyDLP Castle!" eens in finder. Verschijnt er nog een map wanneer je er op klikt, moet je die er even uitslepen > de map verwijderen > de uitgesleepte map uit "DisneyDLP Castle!" terugplaatsen in de map "Themed" en het zou weer perfect moeten werken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt! Het is gelukt :-)