Kan er na 11 elf jaar nog een vervolg komen voor het PS2 spel ''Kya Dark Lineage'''?

Kya Dark Lineage is in 2003 gemaakt voor de PS2. Ik was er helemaal fan van en ik speelde het super vaak, en nu ook nog af en toe. (Ik heb het al wel uitgespeeld) Maar ik heb gehoord dat het spel weinig kopieën heeft verkocht. Is er nu nog kans dat er ooit een remake wordt gemaakt van Kya Dark Lineage voor PS3 of PS4? Of een Kya Dark Line deel 2? Want op het einde kwam er een cutscene, en er stond toen: ''The end?''
Zou het dus ooit kunnen dat er een deel 2 komt of een remake?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/6/6b/Kyagamecover.jpg/256px-Kyagamecover.jpg

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan, aangezien er geen grote studio achter zit en het geen succes was (had er nog nooit van gehoord) zal de kans heel klein zijn. Ik zou Jak and Daxter proberen als je dat nog niet kende. Jak and Dexter The Precursor Legacy (ook op de PS3 uitgebracht) bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Enslaved: Odyssey to the West Is ook nog het proberen waard.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
https://www.youtube.com/watch?v=p5NafhGByiU
Castle
8 jaar geleden
Duke Nukem Forever kwam ook vele jaren later. Deze had eerlijk gezegd wel een fanbase maar alles is mogelijk. Zelf hoop ik nog op een nieuwe 'No one lives forever' want dat vond ik erg leuke spelletjes.

Antwoorden (1)

Nee. Er komt geen vervolg.

Ik heb het opgezocht op internet en de makers hebben officieel bekendgemaakt dat er geen vervolg zou komen vanwege de slechte verkoop. Maar de game is gecreerd door Atari. En Atari produceert nog steeds games. Binnenkort komt Rollercoaster Tycoon 4 uit, en de eerste Rollercoaster Tycoon game komt uit 1999.

De kans is zeer groot dat er geen vervolg komt. Maar er is altijd nog een kleine kans. Er is veel vraag naar een vervolg, dus misschien bedenkt Atari zich wel?