Hoe kan het dat sommige minecraft texture packs het niet doen bij mij?

Ik heb soms een minecraft texture pack gedownload. Ik zet hem dan in het mapje resource packs en dan staat hij ook gewoon in mijn minecraft bij available resource packs. Maar als ik hem dan vervolgens versleep naar selected resource packs en dan op done druk, dan krijg ik niet die texture pack. Het lijkt alsof hij dan vanzelf weer uit wordt gezet... Weet iemand hoe dit kan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.7K

Antwoorden (1)

Heb je hem naar boven gezet door op het pijltje naar boven te drukken?
Als de texture pack bovenaan staat is het goed.

Of de texture pack is niet voor de goede versie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als hij automatish weer uitgaat is de texturepack waarschijnlijk te groot voor je pc, ik heb het zelf ook wel eens. ik weet niet in welke resoluties deze texturepacks van jou zijn maar bij mij gebeurt het als ze boven de 128x gaan