is er een verschil tussen battlefield hardline 'deluxe edition' en 'premium'?

Ik heb Battlefield Hardline Deluxe Edition gereserveerd, maar op bijv. Amazon zie ik 'Battlefield Hardline Premium' staan waar ook andere features in staan. Zit hier verschil in en is de premium versie ook in NL te koop?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

De "Deluxe Edition" geeft als extra, normale en speciale Battlepacks (speciaal voor Deluxe Edition aanschaffers). Premium is niets anders meer dan een Season Pass (alle DLC's) met extra dingen. Als voorbeeld krijg je met premium extra battlepacks, "personalization options" en geplande "double xp weekends" Je hebt Battlefield Hardline zelf nodig om Premium te gebruiken. Premium koop je daarom ook als extra bij het spel zelf.