Ik weet mijn Beveiligingsvraag van fifa 15 origin niet meer wat kan ik doen om deze te veranderen?

Ik heb net alles voormekaar gekregen om de fifa 15 companion te krijgen dat is gelukt alleen vragen ze nu een beveiligings vraag die ik ooit heb ingevult maar niet meer weet is er een optie om deze te veranderen kan iemand mij aub helpen grts

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.3K
gvrox
9 jaar geleden
Weet je de vraag niet meer, of stellen ze jou die vraag en weet je het antwoord niet meer ? Als je zo'n beveiligingsvraag nog kan veranderen, dan voegt het geen extra veiligheid toe, dus het lijkt me sterk dat je het nog kan veranderen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Omdat ik zelf geen fifa speel weet ik het antwoord niet, maar je kunt voortaan het beste alle wachtwoorden en beveiligingsvragen ergens opschrijven en goed verstoppen.

Antwoorden (1)

Je zou EA kunnen bellen, Die helpen je graag en het lukt als je kunt aantonen dat jij de eigenaar van het account bent.