Welke materialen heb je nodig voor Just Dance 2015 voor de PS4?

Ik heb de PlayStation 4. Ik heb ook 1 dualshock controller. Maar bijvoorbeeld een ps4 camera, etc.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
3.4K

Het beste antwoord

Heb je geen camera of bewegingscontroller aangesloten op je console? Just Dance met je smartphone!

Met de GRATIS JUST DANCE 2015 MOTION CONTROLLER APP kun je Just Dance via je smartphone spelen op PS4 en Xbox One zonder dat je een camera nodig hebt!

Download de Just Dance 2015 Motion Controller App in de App Store of Google Play Store, maak met je smartphone en console verbinding met hetzelfde draadloze netwerk en swing als nooit tevoren met je smartphone in je rechterhand. Nooit eerder kon je Just Dance op zo veel manieren spelen!