Kan ik pets (huisdieren) kopen voor World of Warcraft met Starter Edition?

Ik wil graag weten of ik online op een site een pet (huisdier) kan kopen als ik de Starter Edition van World of Warcraft heb. Of heb ik hier de full version voor nodig? Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Als ik lees bij de uitleg van een starter editie staat er : can't pet battle.
Er staat niet kan geen pet hebben, kan er enkel niet mee tegen anderen vechten. Dus niet tegen anderen mensen maar ook niet met crittertjes ( zo interpreteer ik dat )

De beste manier echter om het te leren,... doe je beginquestjes. VB voor human tot je in stormwind bent,... een beetje naar het oosten van de grote poort staat er een huisje ( voorbij de rovers ) waar je voor enkele silver een kat kan kopen. Dat zijn voor zover ik weet de goedkoopste petjes die er zijn.
Voor Nightelf zijn er uitljes te koop in Darnassus
Undeath heeft kakerlakken in Undercitty
... ...

De petjes van blizzardsite die te koop zijn, zou ik toch niet kopen. Die kosten echt geld en je weet nog niet of je blijft spelen... zou verspilling zijn in mijn ogen.
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

volgens mij kun je ze niet kopen met de Starter Edition.
Deze pagina heeft een lijst wat je niet mag doen: https://us.battle.net/support/en/article/world-of-warcraft-starter-edition

Er staat bij "Can't use value added services (character transfers, faction changes, etc)."
En pets kopen valt volgens mij ook daaronder, maar het is lastig om het precies te vinden.
Ritsuka