Is er een mogelijkheid om te kijken op wat voor tijdstip je een League of Legends potje hebt gespeeld?

Ik wou dus terug kijken op welke tijdstippen ik een potje LoL heb gespeeld.
Maar ik kan het nergens vinden. Alleen hoe lang ik een potje heb gespeeld.
Weet iemand het vinden? Misschien ergens bij Match History waar ik het niet heb gezien?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
2.1K

Het beste antwoord

Tot een zekere beperking kun je dit zien op de sites lolking.net en euw.op.gg
Je ziet dan bij je potje bijvoorbeeld staan: 16 uur geleden. Dit is wanneer je dat potje hebt gespeeld. Een precieze datum krijg je echter niet te zien (bijv 14-1-2015 14:00).