Hoe zet ik plugins in mijn server?

Ik gebruik de jar server van de MC pagina.

Toegevoegd na 3 dagen:
Is er een alternatieve website om craftbukkit te downloaden?

Op de site bukkit.org gaat dat niet meer.
Deze is van internet gehaald en geeft deze foutmelding:
zie foto
Hoe kan ik dan wel craftbukkit downloaden ( of bukkit maar daar weet ik de opstart-code niet van)
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.2K

Het beste antwoord

Hallo,
Helaas zijn de downloads voor CraftBukkit van die site offline gehaald.
Er zijn nog alternatieve sites die je kan gebruiken.
Zie bijvoorbeeld de pagina hieronder.

Mocht je je afvragen hoe je plugins in je server laadt, dat doe je door het .jar bestand naar het 'plugins' mapje te veplaatsen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Via de servers die van de website van MC download kun je geen plugins installeren, hiervoor moet je een CraftBukkit server hebben. In de bronnen staat een link naar hoe je het moet opzetten. Als je dit hebt gedaan kun je er plugins bij toevoegen door op de site bukkit.org er naar te zoeken. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik wil downloaden komt deze foutmelding. Oplossing? :
451 Unavailable for Legal Reasons This content is unavailable as the direct result of a DMCA takedown request.
A copy of the notification can be found at this link. You can try: Returning to the homepage Is er misschien nog een alternatieve pagina voor craftbukkit?