kan ik via mijn laptop Minecraft opnemen?

Hoi allemaal
ik heb een vraag voor julie en dat is

ik heb een laptop (Sony vaio)
en ik heb de vraag kan ik minecraft opnemen als ik aan het spelen ben
mijn minecraft loopt goed met FPS tussen de 50 en 250 FPS
en de eigenschapen van mijn laptop zijn.
1.Intel core i2 Duo T8100 2.10 GHz
2.een video kaart van nvidia 250MB (weet niet zo veel van mijn video kaart)
3.Besturingssysteem Windows 7 Enterprise 64x
4.Ram 4GB
5.Classificatie 4,7 door windows

Ik heb al geprobeerd om op te nemen met OBS (Open Broadcaster Software)
en als ik probeer op te nemen lukt dat niet dan geeft OBS stil staand beeld met geluid en zover ik weet gaat OBS eerst bufferen een seconde of 2 en dat neemt die wel op maar als die stopt met bufferen dan loopt het beeld in OBS vast en als je het bestand open dat zie ook alleen staand beeld maar wel geluid misschien weten julie of je de settings moet veranderen ofzo of in minecraft ik weet het niet meer wat ik kan doen ik hoop dat julie me kunnen helpen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt niet echt een goeie computer om op te nemen. Gaat moeilijk worden als het voor OBS al zwaar is...

Antwoorden (2)

Ja, en daarvoor kun je de software 'Bandicam' gebruiken. Het programma is gratis en werkt goed.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tuurlijk,alleen kleine tip, tijdens opnemen kan er best wat lagg ontstaan! let daar op
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En kan het ook zonder lagg?