Hoe komt het dat ik Battlefield 4 multiplayer niet goed kan spelen?

Hallo,

Ik heb een pc met volgende specs:
Moederbord: Asrock FM2A75 pro 4
Processor: Amd A8 5600K black edition
Videokaart: MSI Radeon R9 270X 2G (nieuw)
Ram: 2x 4GB Ram
Voeding: Corsair VS650 watt (nieuw)

Ik kan dus op sommige servers maar met 25 fps spelen ook al zet ik de settings allemaal op low. Soms ook fps drops naar 2. Ik haal op singleplayer wel gewoon de 50 fps op Ultra. Hoe kan dit? Iets in de instellingen?

Groetjes en alvast bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1K

Het beste antwoord

dit kan er mee te maken hebben dat de router het niet aankan. heb je geprobeerd om het niet via wifi te spelen maar met een kabel? of heb je sowieso niet een snel internet.

omdat Battlefield 4 een vrij groot spel is, is de multiplayer ook zwaar voor de router en je wifi.

kijk eerst of de router het aankan want zoals ik lees heb je alleen problemen met online gamen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik krijg 16 januari 20 mb internet van kpn (hoogste wat mogelijk is hier omdat ik in een dorpje woon). Ik speel nu via kabel en ik zal eens kijken of het zonder router beter gaat. Dankjewel! Ik wist niet dat het ook aan het internet kon liggen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar ik heb trouwen wel gewoon rond de 10 ping