hoe verander ik de instellingen van mijn controller op player 1 bij mw3?

Op mijn ps3 als ik mw3 speel heeft player 1 altijd maakt niet uit welke controler ik gebruik het is alleen bij player 1. Dus als ik dus mw3 speel en ik doe r3 omlaag richt mijn geweer omhoog en andersom. Ik heb al bij options gekeken maar ik vind het niet weet iemand hoe ik het weer tegoei krijg zodat als ik r3 omlasg doe mijn geweer ook omlaag gaat en nietmeer omhoog?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Als het goed is heet dat inverted y-axis. Heb het spel zelf niet, maar daar moet je naar zoeken en die optie veranderen.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
volgens mij moest je bij controls waar je de controller kan veranderen de eerste op default en de 2e op tactical. dat is wat ik gebruik. volgens mij heb jij de 2e op sauthpaw