kan je een craftbukkit server maken met mods?

ik wil een minecraft server maken met plugins en mods, maar als je op internet zoekt hoe dit moet kom je alleen server tegen zonder plugins en met mods of je krijgt plugins zonder mods. is het mogelijk om een server op minecraft 1.7.2 te maken met mods EN plugins?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Meestal is het zo dat je een van de twee doet. Allebei maakt het erg lastig omdat de ene mod een andere plugin niet meer laat werken. Ik zou voor een plugin-server gaan wan dan heeft iedereen het in de server, tenzij anders aangegeven in de server.properties. Bij een mod moet iedereen dat zelf hebben aanstaan, anders werkt het ook niet voor iedereen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankjewel voor je antwoord :)

Andere antwoorden (1)

Het kan ook samen, dit werkt alleen vaak niet goed