Mijn origin is gehackt, wat nu?

Hoi allemaal,

Ik kwam laatst tot mijn verbazing dat al mijn spelers/items weg waren van mijn Fut account, nou is Fifa verbonden met Origin dus ik denk dat mijn origin is gehackt. Natuurlijk zal EA dit hele verhaal wel niet geloven dus ik dacht dat hier misschien wel mensen antwoord kunnen geven. Mijn team bevatte o.a. Lukaku, De Gea en Remy (de beste van het team) en ik had ook nog 45K(ik had v. Persie in een Pack :P)

Als iemand oplossingen heeft hoor ik het graag.
Alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon EA contacteren. Die maken dat dagelijks mee. Ze kunnen als ze willen wel zien dat je gehackt ben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wacht je kan nog wel steeds overal zelf inloggen?

Antwoorden (3)

Ik zou gewoon contact opnemen met EA waarschijnlijk geloven ze 't wel ze kunnen namelijk waarschijnlijk zien waar en wanneer je bent ingelogd en het zal wel geen Nederlandse zijn dus je hebt een grote kans dat ze je gelove
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Neem contact op met origin en vraag of je je wachtwoord opnieuw mag instellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beide, Origin & EA contacteren of passwoord vergeten optie is gebruiken met alternatieve emailadressen.