Waar en hoe Mine craft hunger games spelen voor dummies?

Mijn zoon wil graag Mine Craft Hunger Games spelen. Bij Goeie vraag kan ik wel terugvinden waar hij dat zou kunnen, maar we begrijpen allebei eigenlijk niet zo goed hoe het werkt. Kan iemand precies vertellen wat je nu moet doen om te kunnen spelen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1K

Het beste antwoord

Een betaald account hebben. Op het moment dat je het spel opstart heb je "Multiplayer" op het scherm staan. Daar voeg je een Server/IP toe. Het IP van de server. Een voorbeeld van een server waar hunger games en andere mini-games inzitten : play.gotpvp.com . die vul je dan in en connect je met de server. Je bent nu ingelogd, en kan je het spel spelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helemaal goed. Het maken van een betaald account was nog het lastigst. Bedankt voor je hulp. Zoonlief is al enkele malen "gestorven", maar zit helemaal happy op de bank te spelen.