wat heeft de 2ds voor nut?

Ik bedoel, het is precies het zelde allen je hebt geen 3d. Dat is toch juist stommer?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
" het is precies het zelde" Heb je de prijs ook vergeleken?

Het beste antwoord

Sommige mensen -waaronder ondergetekende - zijn helemaal niet zo gecharmeerd van 3D ; het kijkt niet prettig, je krijgt er hoofdpijn van, en het verbetert het spelplezier absoluut niet en het lijkt me ook niet best voor je ogen. Maar ook die mensen willen na de - wat was de laatste ? SP? DS ? - wel weer een keer een nieuwe spelcomputer.
Gelukkig heeft Nintendo naar die wens geluisterd, en ook een versie uitgebracht zonder dat - voor veel mensen - buitengewoon vervelende zogenaamde 3D.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Deze is goedkoper dan de 3DS (waar je de 3D-slider gewoon naar 0 kan zetten). Het is dus vooral nuttig voor mensen die de 3DS als 2DS gebruiken en dan dus geen geld hoeven te betalen voor de 3D techniek.

Het laten ontbreken van een techniek die mensen toch niet gebruiken is vaak financieel voordelig. Mijn smart/3DTV had ik liever "nonsmart" 2D gehad. Die keuze is er jammer genoeg niet.

Toegevoegd na 5 minuten:
50 euro op je bankrekening als je 3D toch niet gebruikt. Is het antwoord
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De 2DS bied de mogelijkheid aan om 3DS games te spelen in 2D. En de Nintendo 2DS console is goedkoper dan de 3DS.

Het verschil is dat het een ander model is. Je kan het niet zo in je broek zak stoppen. De 3D functie is er ook niet. En je hebt maar 1 speaker waarvan je kunt horen.

Er komt in 2015 een nieuwe DS uit namelijk: De 'New' Nintendo 3DS.

Ik dacht er ook aan om een Nintendo 2DS te kopen maar ik wil liever wachten op het beste.

Er schijnt ook in november een transparante 2DS uit te komen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wee je toevallig ook wat de De nen 3ds kan?