Hoe krijg ik mijn ultimate team op fifa 15 terug?

Ik speel fifa 15 op de ipad. Ik was aan het spelen en toen stond er opeens dat er onderhoud wordt gepleegd aan de server. Het spel viel weg en toen moest ik helemaal opnieuw beginnen. Dit vind ik erg vervelend en ik hoop dan ook dat iemand mij kan helpen.

Toegevoegd na 7 minuten:
ps. Ik had mijn account aangesloten op Facebook en op Game Center.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja kunt proberen fifa te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren als je naar ultimate team gaat zal hij je vragen of je wil inloggen als je dit doet krijg je als het goed is je team terug! ;)

Het beste antwoord

Je kunt proberen fifa te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren als je naar ultimate team gaat zal hij je vragen of je wil inloggen als je dit doet krijg je als het goed is je team terug! ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar wordt dan gevraagd of ik wil inloggen? Ik zie het nergens staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb het gevonden! Heel erg bedankt.