De meeste spellen komen op beide consoles uit. Ook de controllers functioneren bijna hetzelfde. Ik zou het daar niet van af laten hangen. Sinds de komst van de ps3 slim is de prijs ook redelijk gelijk... ik geloof dat de xbox iets goedkoper is. Het grote voordeel zit hem in de blue ray speler in de PS. Een losse blue ray speler van een goed merk kost al gauw 200 euro, dus die is al verdient. Naast het kijken van blue ray dvd's zijn ook de games op blue ray schijfjes gebrand, dus betere beeldkwaliteit tijdens gamen. Als je van online gamen houdt is dit voor de PS gratis en voor de Xbox moet je hiervoor betalen. Daarnaast vind ik de PS een stuk mooier. Ook ben ik altijd al enorm fan van het merk Sony. Betrouwbaar merk met vaak een mooie strakke design. Ik zeg kopen die Playstation ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ook

Andere antwoorden (8)

hangt er puur vanaf welke game je speelt in combinatie met welke controler je fijner vind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De console waarvoor games zijn uitgekomen die je graag wil spelen is de beste.
Kijk eens goed wat het aanbod is voor beiden, en maak dan je keuze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
playstation 3 is een goed console... en heeft veel actie spellen

xbox360 gaat wat sneller kapot...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=w3-PwYuYz9k
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ps3 heeft meer mogelijkheden:
Blu Ray DVD speler, tot nu toe gratis toegang om de spelletjes online te spelen. Ook heb je de mogelijkheid om mee te doen met Playstation's home, dit is zoiets als second life. Bovendien kun je zelfs internetten op de TV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan welk spel je speelt. Je kunt met de Playstation 3 meer dan Xbox63.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op een playstation 3 kan je op het browser en je kunt gratis demos downloaden je hebt ook goeie graphic's
en je kan ook draadloze internet erop stellen

een xbox 360 heeft meer met vrienden te maken je kunt er veel samen mee spelen en het heeft ook de mooiste spellen maar voor internet moet je 60 euro per jaar betalen en heeft ook goeie graphic's en je kan ook het zelfde downloaden net zoals de playstation 3

mijn antwoord is: wat je zelf leuk vind :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt helemaal aan jezelf.
Maar de Xbox360 is uitgekozen tot beste van het jaar. (zelf heb ik meer met de playstation's)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die stomme Xboxen.
ze hebben laatst nog alleen al voor het ondertekenen van de brieven al het getal van Graham moeten gebruiken.
Wat dat is, zoek je maar op wikipedia.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juda, geen plusje ?? pllzzzz,......