ubisoft game launcher vraagt om internetverbinding, maar ik ben al verbonden aan wifi, wat met ik doen?

ik had dus al Assassin's Creed: Brotherhood gedownload, werkte prima en had het zelfs nog uitgespeeld.
gisteren had ik Assassins Creed 2 gedownload en ook gespeeld,
vandaag wilde ik het weer spelen maar toen ik het wilde openen zegt Ubisoft Game Launcher:
'Om deze game te kunnen spelen is een internetverbinding vereist. Verbinding met de Ubisoft master servers is mislukt. Controleer of je Internetverbinding functioneert en probeer het nog eens'

Ik zit op een iMac versie 10.7.5

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Weetje als je online wilt gamen kun je het beste aan de kabel gaan zitten. Wifi stoort meestal wel. Ook al is het niet veel. Het kan daarom wel hinder geven om te gamen.