kent iemand dit soort laptop ?

ik zoek een laptop die mijn zus vroeger had maar, verkocht of kapot was hoe dan ook ze had op die laptop zulke leuke spelletjes zonder internet verbinding. het was misschien rondt 2009, het had spelletjes zoals : diner dash, plant vs. zombie, een fashion game, wedding dash, een strategie spel met booten en (plekken/landen bezitten in Arabië.) ,een spel met een eiland waar je voor de omgeving en mensen moet verzorgen (en je moet kleurrijke veren zoeken rondt het eiland !) en een rpg spel. en voor een bepaalde tijd mocht je die spelletjes spellen, en later ervoor moest betalen. ik zou echt zo blij zijn om te weten welke merk laptop het was, dan kan ik die spelletjes online zoeken en weer spellen :D

Toegevoegd na 21 minuten:
*als de gratis periode van het spelletje voorbij was, moest je wel internetverbinding hebben om, voor het spelletje te betalen.*

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Amadea
9 jaar geleden
Hoe kan je dan betalen voor spelletjes terwijl je geen internetverbinding hebt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als je het spel speelt heb je geen internetverbinding nodig, alleen pas als ze vragen dat je moet betalen. dan pas wel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee, sorry het is een laptop. toch bedankt voor je tijd :-)
Ritsuka
9 jaar geleden
Dat spelletje op het eiland is Virtal Villagers.
En die spellen hebben niks met merk laptop te maken, die download je gewoon
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt Ritsuka, ja dat is waar het was zeg maar al geïnstalleerd, als je die laptop kocht. en het was een een programma met geïnstalleerd spelletjes volgens mij..het is lang geleden dus ik weet het niet helemaal meer.
Ritsuka
9 jaar geleden
Kijk hier eens tussen, dit is het type spellen dat je zoekt: http://www.bigfishgames.com
Type laptop maakt niet uit, het is gewoon voorgeinstalleerde bloatware. Je kunt die spellen zo downloaden van een site als hierboven, met dezelfde functies als je op die laptop had.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankjewel ritsuka ! :D dit is eindelijk de antwoord waar ik wel opzoek naar was !
Amadea
9 jaar geleden
Oh, maar als dat het antwoord is, dan moet Ritsuka haar informatie maar gauw in het antwoordveld schrijven. Voordat een ander er met háár verhaal vandoor gaat!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja Amadea, maar ze is er vast wel weer binnen die tijd. hopelijk.

Antwoorden (1)

Kijk hier eens tussen, dit is het type spellen dat je zoekt: http://www.bigfishgames.com
Type laptop maakt niet uit, het is gewoon voorgeinstalleerde bloatware. Je kunt die spellen zo downloaden van een site als hierboven, met dezelfde functies als je op die laptop had.

Het spelletje dat je bedoeld met dat eiland heet Virtual Villagers.
Ritsuka