Hoe kan ik minecraft spelen zonder lag ?

Ik heb een HP Elitebook 2560p.

Ik wil graag minecraft spelen zonder lagg.
Ik gebruik hiervoor een 2e beeldscherm kan het daardoor komen ?

Dit zijn mijn Specificaties :

Intel(R) Core(TM) i5-2540M CPU

Intel(R) HD Graphics 3000 Videocard

4 GB RAM

Wat Kan ik er aan doen zodat minecraft niet meer gaat laggen ?

alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn verschillende vormen van lag.
Speel je het online of speel je single player?
Want als je online speelt kan het te maken hebben met de server. Wat ook belangrijk is, speel je modded of gewoon standaard minecraft. Heb je lag ook offline, dan kan je verschillende dingen doen. (deze werken ook ook bij online spelen)
- Video-Settings omlaag zetten
- Page-file vergroten (Voor gevorderden)
- Onnodige mods installeren
- Optifine mod installeren

Het beste antwoord

Er zijn verschillende vormen van lag.
Speel je het online of speel je single player?
Want als je online speelt kan het te maken hebben met de server.

Wat ook belangrijk is, speel je modded of gewoon standaard minecraft.

Heb je lag ook offline, dan kan je verschillende dingen doen. (deze werken ook ook bij online spelen)
- Video-Settings omlaag zetten
- Page-file vergroten (Voor gevorderden)
- Onnodige mods installeren
- Optifine mod installeren
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik speel het allebij. Ik heb alles al op laagste settings staan Optifine helpt niet echt en hij blijft dan beetje lagg, Weet jij misschien ook of game booster helpt en of het gevaarlijk is voor je Computer ?