game mania inruilactie?

Hallo, ik wil FIFA 15 halen inruil 2 games+19 EURO.

Alleen weet ik niet of ze mijn FIFA 14 en UFC Undisputed 3 aannemen+19 Euro voor FIFA 15. Totale waarde van deze 2 games moet bij elkaar 40 euro zijn. Kan ik ze gewoon brengen of niet?

Greetz RomanoAlex

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
vraag het in de winkel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bel ze even op
dudemeister
9 jaar geleden
maak iemand in je familie lid van Vi ( voetbalmag) dan krijg je Fifa gratis

Antwoorden (1)

Dit zijn de inruilvoorwaarden:
- voor personen vanaf 18 jaar.
- bij een inruilactie met meerdere games kunnen verschillende games ingeruild worden.
- de games moeten compleet (inclusief handleiding en originele verpakking) ingeleverd worden.
- de games moeten in goede staat zijn, krasvrij.
- alleen PAL-games worden aangenomen, import games niet.
- PC-games worden niet aangenomen.
- als een game niet in het titelbestand van Game Mania voorkomt mogen ze weigeren.
- alleen volledige games worden aangenomen, geen demo, trial, beta versie en dergelijke.
- bundelgames worden niet aangenomen.
- Game Mania heeft altijd het recht om een game te weigeren.

Conclusie: als jij tenminste 18 jaar oud bent en de spelen die je wilt inleveren voldoen aan bovenstaande voorwaarden, dan moet het mogelijk zijn om daar met bijbetaling van 19 euro een nieuwe game voor te verkrijgen.